Tovább növekvő értékesítés, folytatódó modellinvázió

2014. 01. 10.

 – ezt várja a Ford 2014-ben Magyarországon

A Ford 2013-ban dinamikusan, 8,8%-al növelte értékesítéseit a magyarországi személyautó és haszongépjármű piacon, így a márka 7879 új autó értékesítésével, piaci részesedését 0,3 százakélponttal 10,9%-ra növelve ismét piacvezetőként végzett hazánkban. A márka 2014-ben érkező új modelljei révén nem csupán piacvezető pozícióját tervezni megőrizni, de reményei szerint tovább sikerül majd növelnie értékesítéseit is.

A Ford 2013-ban hatalmas, mintegy két havi átlagos értékesítésének megfelelő, 1151 autós (ez egyben 1,7 százalékpontos piaci részesedés különbséget is jelent) előnnyel őrizte meg öt éve megszerzett, és ez idő alatt csak egy rövid, néhány hónapos periódusra elveszített piacvezető pozícióját a magyarországi személyautó és haszongépjármű piacon. Ebben nagy szerepe volt a folyamatosan érkező, díjnyertes (7 Euro NCAP Advanced díj az aktív biztosnági rendszerekért és vezetéstámogató technológiákért, 2013-as és 2014-es Év Haszongépjárműve díj, 2013-as Év Pickupja díj, AUTOBEST 2013 díj, Év Motorja 2012 és 2013 díj, hogy csak a legfontosabbak kerüljenek említésre) új modelleknek és technológiáknak. A tavaly Magyarországon bemutatkozó új Fiesta, Fiesta ST, Kuga, Tourneo Connect és és Transit Connect nagy mértékben hozzájárult ahhoz, hogy minden tizedik hazánkban értékesített új autó és minden ötödik kishaszongépjármű Ford volt, így naponta 21 új Ford talált gazdára – hárommal több, mint a legközelebbi versenytárs márkából.

A márka modell- és technologóiai inváziója idén is folytatódik majd: rögtön év elején bemutatkozik az új 2 tonnás Transit, amit tavasszal a Transit Courier követ (mindkét modell eséllyel pályázik az ’Év Haszongépjárműve 2015’ címre). Ezzel egyidőben érkezik a Tourneo Courier, ősszel az új Focus, év végén pedig a nagy várakozás övezte új Mondeo, míg év közben folyamatosan kerülnek bemutatásra a vállalat legújabb motorjai és technológiái.

„A Ford számos versenytársunkkal ellentétben a válság kezdetekor nem visszafogta, hanem még inkább felgyorsította feljesztéseit, és az új, forradalmi technológiák valamint a vadonatúj modellek bemutatását. Ennek eredményeként az elmúlt években vásárlóink sosem látott léptékű modell- és technológiai invázióval szembesülhettek márkánk részéről. Világszerte, így Magyarországon is látványosan növekvő értékesítéseink, valamint a nemzetközi szakmai elismerések, díjak egész sora igazolja stratégiánk helyes voltát, amelynek szellemében az elkövetkező öt évben további 25 vadonatúj modellt mutatunk majd be Európában, és így a hazai piacon is.” – fogalmaz Kővágó-Laky Andrea a Ford magyarországi ügyvezető igazgatója.

„2013-ban az új modellek és meglévő portfoliónk népszerűségének köszönhetően sikerült a lassan élénkülő piacnál nagyobb ütemben növekednünk, és piaci részesedésünket 0,3 százalékponttal, 10,9%-ra növelve, közel két havi átlagos értékesítésünknek megfelelő, több, mint ezeregyszáz darabos előnnyel ismét megszereznünk a piacvezető pozíciót a magyarországi személyautó- és haszongépjármű piacon. Az idei évben a 2 tonnás Transit-tal és a a vadonatúj Transit Courier-rel befejeződik haszongépjármű portfoliónk teljes megújulása, ami legnépszerűbb modellünk, a Focus modellfrissítése, és a régóta várt új Mondeo megérkezése mellett stabil alapot teremt majd számunkra a további növekedéshez, és a vezető pozíció ismételt megőrzéséhez.” – teszi hozzá az ügyvezető igazgató.

„Jóllehet 2013-ban modelljeink minden szegmensben az első három legnépszerűbb választás egyikének bizonyultak, a kishaszongépjármű piacon elért kiemelkedő eredményeinkre és 20,5%-os piaci részesedésünkre utalva mondhatjuk azt, hogy a tavalyi év számunkra a haszongépjárművek éve volt. Sikerünk kulcsa a modelljeink által kínált kimagasló ár-érték arány mellett rendkívül felkészült márkakereskedői hálózatunk aktivitásában rejlett, ahogyan fontosak voltak a KKV szektorban elért értékesítési sikerek is.  Az új Transit-nak és Transit Courier-nek köszönhetően nem lesz ez másként az idei évben sem, ám a Fiesta melletti két legfontosabb személyautó modellünk, a Focus és a Mondeo megújulása rendkívüli lendületet adhat majd személyautó értékesítéseinknek is, így nem elérhetetlen a nyolcezerötszáz közeli éves darabszám sem.” – avat be Szamosi Viktor, a Ford magyarországi kereskedelmi igazgatója

Márkakereskedés hírei

Aktuális ajánlatok

Legfrissebb akciók PM Perpetuum Mobile Kft

Márkakereskedés hírei

Legfrissebb hírek PM Perpetuum Mobile Kft