Nincs párja a Mondeonak

a felső-középkategóriában

2014. 05. 15.
A Ford Mondeo az idei év első négy hónapjában 420 darabos értékesítéssel, kimagasló, 20,4%-os szegmenrészesedéssel vezeti a magyarországi felső-középkategória értékesítéseit.

Minden ötödik eladott felső-középkategóriás autó Ford Mondeo Magyarországon, ezzel a modell kimagaslóan vezeti a szegmens értékesítéseit. Az hosszú ideje kiemelkedően sikeres modell egyébiránt a magyarországi személyautó- és haszongépjármű piacon immár több, mint öt év piacvezető Ford teljes hazai értékesítésén belül is meghatározó súllyal szerepel: az év első négy hónapjában a márka hazai eladásainak 14,3%-át tette ki a Mondeo, ennél többet, 787 darabot csak Focus-ból adtak el.
Ez egyébiránt európai szinten is kimagaslónak számít: január és április között a Ford 22 legfontosabb európai piacán összesen 19600 Mondeo talált gazdára, ami a márka összeladásainak 4,5%-át jelenti: ez annyit tesz, hogy Magyarországon arányaiban háromszor népszerűbb a Mondeo, mint átalgosan Európában.

„Nagy öröm számunkra, hogy amikor ügyfeleink Magyarország legnépszerűbb felső-középkategóriás autója, a Mondeo megvásárlása mellett döntenek, meglehetősen nagy arányban választanak kifejezetten magas felszereltségű, prémium kivitelű modelleket.” – árulja el Szamosi Viktor, a Ford magyarországi értékesítési igazgatója.

„Nem kis büszkeséggel tölt el bennünket emellett az sem, hogy az Európában értékesített Mondeo-k 2,1%-a Magyarországon talál gazdára, míg teljes értékesítésünk az összesített európai eladások 0,7%-át teszi ki, így e modell tekintetében háromszoros súllyal vesszük ki részünket a Ford európai értékesítéseiből.” – teszi hozzá az értékesítési igazgató. 

Márkakereskedés hírei

Aktuális ajánlatok

Legfrissebb akciók PM Perpetuum Mobile Kft

Márkakereskedés hírei

Legfrissebb hírek PM Perpetuum Mobile Kft